Klachtenregeling

Het continu bieden van een hoogwaardige pedagogische kwaliteit staat bij kindcentrum de Korveltuin hoog in het vaandel.
In het jaar 2018 zijn er binnen de Korveltuin geen klachten ontvangen.

Vanuit de geschillencommissie hebben wij het certificaat klachtenvrij ontvangen. Een resultaat waar we trots op kunnen zijn.

label klachtenvrij KO

Mochten er onverhoopt toch zaken zijn die niet geheel naar uw wens verlopen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen er alles aan doen om voor u een passende oplossing te vinden. Kindcentrum de Korveltuin beschikt over een klachtenregeling. Een volledig exemplaar van de klachtenregeling ligt ter inzage op de locatie. In deze klachtenregeling staat vermeld hoe wij intern omgaan met klachten. Mocht een klacht niet naar wens zijn afgehandeld, dan kunt u zich richten tot de geschillencommissie via www.degeschillencommissie.nl.

Heeft u vragen over de klachtenregeling? Neem dan gerust contact met ons op.